Nursing rooms

Vsaka mamica se znajde pred problemom (vsaj jaz sem se), kje na poti in na izletih otroka podojiti in previti. Pa da ne bo pomote, na Japonskem lahko dojiš v javnosti. Je pa v metropolah malo težje najti miren kotiček. Druga stvar, ki je zelo pomembna, ko imaš otroka. Kam naj dam Zojo, ko moram na stranišče? Ne morem je kar pustiti v vozičku, ali v nosilki :/ Tukaj imajo to super urejeno in Japonska je krasen zgled, kako bi te stvari morale funkcionirati…

Vsi javni prostori imajo t.i. prostore za dojenje in previjanje. Opremljeni so s previjalnimi mizami, umivalniki, eni imajo celo male tuše. Povsod lahko dobiš vročo vodo za pripravo hrane. Kar mi je pa najbolj všeč, so pa kotički za dojenje. To so take urejene “garderobe”. Zakaj garderobe? Ker se lahko zagrneš in imaš zaseben prostor, mir. Notri je, ali velik in udoben sedež, ali fotelj. Lahko imaš še poličke za odlaganje. Res lepo in čisto. Nikoli ni strahu, da bi bilo kaj zapacano, ali neprijetnih vonjav…

20160608_121345
Zoja v prostoru za dojenje.

Naslednja “huda” stvar so posebni sedeži na straniščih. Ko mora starš z otrokom na stranišče in ga nimaš kam odložiti, je kar problem. Tu imajo posebne sedeže za otročke, ki so namontirani v kabini in ja, tudi v moških wc-jih so 🙂 Tako me Zoja vsakič pridno gleda in veselo počaka 😀

20160608_124116
Zoja čiča in čaka…

Japonci so res poseben narod in če dežele in kulture ljudi ne poznaš, imaš lahko precej napačno predstavo. Jaz sem jo imela. Po daljšem času življenja z njimi, me pa vedno znova pozitivno presenetijo.

Oddajte komentar

